خداحافظی اسماعیلی فر از پرسپولیس + عکس

مدافع راست پرسپولیس در متنی احساسی جدایی خود بعد از دو سال از این تیم را تایید کرد و اکنون همه چیز آماده حضور دوباره او در تراکتور است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که از ابتدای فصل نقل و انتقالات صحبت‌های زیادی در خصوص تمدید یا پایان کار دانیال اسماعیلی‌فر در پرسپولیس وجود داشت، سرانجام این مدافع راست تصمیم خود به جدایی از پرسپولیس را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

جانشین ترابی و اسماعیلی فر در پرسپولیس مشخص شدند

در حالی که دقایقی از ساعت ۲ بامداد دوشنبه گذشته بود، اسماعیلی‌فر با تصاویری از حضور در جشن‌های قهرمانی پرسپولیس و متنی احساسی از پرسپولیس خداحافظی کرد. او می‌گوید تلاش‌ها برای ماندنش در پرسپولیس خیلی دیر بوده است!

او که از عدم محبوبیت در پرسپولیس در این دو سال صحبت کرده حالا آماده ماجراجویی جدید و پست کردن تصویرش با پیراهن تراکتور شده است.

داشتم گذاشتم تا وجدان راحتی داشته باشم موقع رفتن، که نتیجه‌اش شد قهرمانی‌های لیگ، جام حذفی و سوپرجام.

از هیچکس هیچ گله‌ای ندارم، اتفاقا همه برای موندن من تلاش کردن، تلاش‌هایی که دیر بود شاید... خودم هم تلاش کردم، ولی تلاش‌های من هم دیر بود.

تقصیر رفتن من گردن هیچکس نیست...

قطعا نه‌ وقتی اومدم محبوب بودم نه وقتی قهرمان شدیم محبوب شدم، الان که وقت رفتن رسیده محبوب نیستم، ولی پر افتخارم...

و سربلند به‌خاطر قهرمانی‌هایی که با این لباس زیر این پرچم بدست اوردم. هرکسی منو بشناسه می‌دونه که ادم قدرشناسی هستم. در تمام این دوسال با کمی و کاستی من ساختید و از من بخاطر تیم حمایت کردید ممنونم بابت همه اتفاقات خوب و شرمنده اگر ضعفی بود

همیشه حرمت هر جایی که بودم رو نگه داشتم و احترام شماهم برام واجبه قطعا خیر در آن چیزی هست که اتفاق خواهد افتاد. یاعلی. بدرود."

 خداحافظی اسماعیلی فر از پرسپولیس + عکس

کد خبر: 1236125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =