ماجرای مرموز و پیچیده گم‌شدن مرد جوان در تهران

به دنبال گمشدن مرد جوان در تهران، یک سناریوی پیچیده مقابل تیم جنایی قرار گرفت و در رابطه با این پرونده یک کارگر گلفروششی بازداشت شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ۱۵ مرداد ماه سال ۱۴۰۲، اعضای یک خانواده به شعبه هشتم دادسرای جنایی مراجعه و فقدانی پسر جوان خود را اعلام کردند که پس از تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید

علت قتل دختربچه ۲ ساله الیگودرزی‌ مشخص شد + جزئیات

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، پسر جوان که اعتیاد داشته از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته و در تمام این مدت تلفن همراهش نیز خاموش بوده است.

تیم جنایی در نخستین گام از سردخانه و بیمارستان‌های تهران استعلام گرفتند اما اثری از پسر گمشده پیدا نکردند که در این میان پس از ۹ ماه گوشی فرد فقدانی روشن شد اما اقدامات اطلاعاتی نشان می‌داد که این تلفن همراه دست یک کارگر اهل کشور افغانستان است که همین موضوع فرضیه وقوع جنایت را پررنگ کرد.

بدین ترتیب دستور بازداشت کارگر جوان توسط قاضی سالار صنعتگر از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی صادر شد؛ کارگر جوان با اظهارات ضد و نقیضی در جریان بازپرسی گفت: من در یک گلفروشی کار می‌کنم و فرد فقدانی را نمی‌شناسم؛ این موبایل را از پسرعمویم که در غرب استان تهران کارگری می‌کند،گرفتم؛ حتی سیم کارت متعلق به فقدانی نیز در اختیار پسر پسرعمویم است.

پس از این اظهارات، قاضی صنعتگر دستور بازداشت پسرعموی کارگر جوان را صادر کرد و به کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت داد تا با اقدامات گسترده اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =