مقصد بعدی رابیو مشخص شد

هافبک سابق تیم فوتبال یوونتوس برای ادامه دادن دوران بازیگری خود به کشورش برگشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آدرین رابیو به تیم فوتبال المپیک مارسی ملحق خواهد شد. طبق اعلام چندین منبع خبری از جمله نشریه اکیپ و فابریتزیو رومانو خبرنگار حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال ایتالیا، رابیو که پیش از این با تیم‌هایی مانند میلان، منچستریونایتد و نیوکاسل مذاکره داشت، رسماً موافقت خود را با پیشنهاد تیم تحت هدایت روبرتو دزربی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

رونالدو: بفهمم مفید نیستم خودم کنار می‌روم

رابیو از روز ۳۰ ژوئن که قراردادش با یوونتوس به پایان رسید، بازیکن آزاد بود و از آن زمان تاکنون با باشگاه‌های متعددی مذاکره داشت که همه آنها به خاطر درخواست‌های بازیکن از جمله حقوق ۱۰ میلیون یورویی، پاداش ۱۵ میلیون یورویی از عقد قرارداد به‌عنوان بازیکن آزاد عقب‌نشینی می‌کردند.

گفته می‌شود که انتقال قطعی و رسمی رابیو به مارسی ظرف ۴۸ ساعت آینده صورت خواهد گرفت و قرارداد او با این تیم دو ساله است. همچنین خبرهایی تأیید نشده از برنامه باشگاه مارسی برای پرداخت پاداش ۱۰ میلیون یورویی به رابیوی ۲۹ ساله شنیده می‌شود.

رابیو پیش از پیوستن به یوونتوس در سال ۲۰۱۹، در لیگ فرانسه بازی می‌کرد و به جز یک فصل که قرضی برای تولوز بازی کرد، مابقی سال‌های حضورش در لوشامپیونه (۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹) را با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن سپری کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =