رشد ۳ برابری جامعه مخاطبان جشنواره امامت و مهدویت

مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رشد سه برابری جامعه مخاطبان جشنواره‌ نسبت به سال گذشته، استفاده از ظرفیت دانشجویی و مردمی کردن موضوع اجرای جشنواره و اختصاص یک محور از جشنواره به زیارت جامعه کبیره از ویژگی های چهارمین جشنواره امامت و مهدویت است.

مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتیجه تلاش‌های ما و آنچه که امروز دنبال می‌کنیم بایستی به گسترش فرهنگ امامت و مهدویت تبدیل شود و اثرات آن در متن زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی جاری و ساری شود.

سیدجواد جعفری، انجام عمل صحیح و لزوم امید آفرینی را دو ویژگی برجسته فرهنگ امامت و مهدویت برشمرد و ادامه داد: علاوه بر حرکت در مسیر اهداف امام زمان(عج)؛ ایجاد امید و انگیزه واقعی در بین جامعه کاری است ‌که امروز بایستی مبتنی بر فرهنگ امامت و مهدویت و در راستای مقابله با دشمنان اسلام که بدنبال سیاه نمایی انقلاب اسلامی و عملکرد جمهوری اسلامی هستند، انجام شود.

جعفری در ادامه با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه اجتماعی، در رسالت خود می‌بیند که دانشگاه حل مسئله باشد، گفت: پرداختن به مسائل فرهنگی مهم‌ترین موضوعی است که امروزه باید علاوه بر مباحث علمی که در دستور کار سازمانی دانشگاه است، مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برای این که این رسالت را به درستی انجام دهیم باید به فرهنگی تکیه کنیم که علاوه بر دادن امید، ما را در مسیر توحید و عدالت قرار می‌دهد.

سید جواد جعفری ادامه داد: موسسه علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت مبتنی بر سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی که گسترش معنویت در دانشگاه به عنوان روح حاکم بر بخش فرهنگی این سند است، ایجاد شده و مشغول به فعالیت است.

مدیرعامل مؤسسه امامت و مهدویت، هدف از شکل گیری این موسسه را حرکت در مسیر تقویت، استقرار و گسترش ارزش‌های دینی با مشارکت واحدهای دانشگاهی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی باید کار به‌صورت عمومی و همگانی صورت گیرد، گفت: با همکاری همگانی و استمرار تلاش ها، جریان فرهنگی نهادینه خواهد شد و شاهد پیاده شدن ارزش‌های مدنظر خواهیم بود.

جعفری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از زبان هنر به‌منظور ماندگار شدن مفاهیم در جامعه، اظهار داشت: بر همین اساس، مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلاش کرده است که مفاهیم ارزش‌های دینی را در قالب جشنواره فرهنگی هنری در جامعه دنبال کند.

مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تأکید بر اهمیت نقش رسانه در اطلاع‌رسانی و آگاه سازی عمومی، گفت: اگر رسانه در هر برنامه‌ای نقش خود را ایفا نکند، برنامه در همان محیط خود محدود شده و از بین خواهد رفت؛ لذا انتظار می‌رود با تلاش رابطان خبری، این جشنواره در میان عموم به خوبی معرفی شود و علاوه بر برقراری ارتباط با جامعه، مخاطبان خود را نیز گسترش داده تا زحمات و تلاش‌های صورت گرفته به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1243029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =