بیش از ۱۳۰ قانون‌گذار آمریکایی خواستار تروریستی خواندن سپاه پاسداران شدند

بیش از ۱۳۰ عضو کنگره آمریکا با تکرار برخی اتهام‌زنی‌ها، طی نامه‌ای از اتحادیه اروپا خواستند تا سپاه پاسداران ایران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، بیش از ۱۳۰ عضو کنگره آمریکا با تکرار برخی اتهام‌زنی‌ها، طی نامه‌ای از اتحادیه اروپا خواستند تا سپاه پاسداران ایران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد.

سردار سلامی: امسال سال تولید قدرت سپاه پاسداران است

به گزارش العربیه، «کتی منینگ» معاون کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، «تام کین» رئیس کمیته فرعی اروپا درمجلس نمایندگان و «بیل کیتینگ» عضو کمیته فرعی اروپا در مجلس نمایندگان آمریکا این نامه را تهیه کرده و از «جوسپ بوررل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواسته‌اند تا با توجه به آنچه «تهدید روز افزون ایران علیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا» خوانده شده است، در اقدامی «فوری» سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دهد. 

این در حالی اسا که اتحادیه اروپا چندی پیش با پیشنهاد پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران مخالفت کرد.

اتحادیه اروپا ضمن خودداری از این اقدام اعلام کرد، در حال حاضر «مبنای قانونی» برای تروریستی اعلام کردن سپاه در اروپا وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =